Site Meter

söndag 14 oktober 2007

never again..

Det finns så mkt jag skulle vilja skriva här, för visst mår man bättre när man får ut allt, men alla är inte lika.. jag behåller det inom mig. Tack mina undebara vänner för att ni alltid ställer upp på mig, hur skulle jag annars klara mig?! jag känner mig tom, ledsen o besviken.. o jag förstår inte.. kan vara de orden som upprepats mest i min krets det senaste dygnet. skulle kunna mala på med massa deppskit nu, jag har funderat fram o tillbaka o har typ 1000 olika tankar men vem vill läsa om dom? vem vill läsa om en människa som är sjukt trött o sur på livet? nee fyfan, avslutar denna blogg nu!

kommer jag någonsin våga igen?
när är det min tur?

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

tråkigt :( :(
du kan alltid ringa eller nåt om du vill prata med nån som inte är så insatt i allt o så...
kram