Site Meter

tisdag 30 oktober 2007

Jossans avsked...

...jätte mysig kväll hos mig med nästan alla tjejer (jag, tilda, jossan, alex, mimmi, sandra ,elin o malin.. cissi o mille saknades :S) åt kladdkaka o pratade om helgen, hahah fanns sjukt mkt att prata om :) så skulle vi gå ut o ta en cirre.. jag tar inte med några nycklar för min dörr låser sig aldrig, den går lixom aldrig riktigt igen helt... men sen lutar sig någon mot dörren o det säger klick!! o självklart är det rätt sent o dörren är låst! min ytterdörr är olåst, det lyser i hela lägenheten, tv står på o halvätet fika på bordet... matildas mobil+bilnycklar o jossans mobil är inlåst... min mobil hade såklart inget batteri o jag hade ingenladdare.. vi försökte knacka på grannens fönster o gick runt huset o försökte bryta oss in i källaren, men inget gick.. fick iaf sova hos jossan o halv åtta imorse fick vi åka dit o då vare upplåst.. är detta typiskt mig eller? hahah shit va sur jag var igår.. men fick tillbringa lite mer tid me jossis iaf :) sa hejdå imorse.. jobbigt vare, men fort kommer det gå :) jag som skulle platta håret o fixa mig lite extra för att jag ska till skolan direkt efter jobbet, min juridikkurs börjar idag.. ska bli sjukt kul.. älskar juridik o så får ja träffa massa gamla klasskompisar, roligast ska det bli att träffa marcela&david, ska tvinga patrik att komma in o fika me oss på rasten också :) den jäveln läste ju både kväll o dag hela sista året, så han har redan kursen, galning.... tre timmar lång föreläsning.. hoppas att ja håller mig fokuserad hela tiden, blir att ladda upp me cola light.. kommer komma hem från skolan vid nio o då direkt på tjejkväll, vettefan när jag ska hinna äta.. men de löser sig!

Åkte hem till syster nummer två igår för att hennes karl skulle dra åt mina vinterdäck, har man inte en egen får man dela med någon :) o så tvingade dom mig att äta kvällsmat där, otur :) dansade små grodorna, björnen sover o discodans i två timmar.. var som vanligt lite stressad o försenad hem, tjejerna var på väg o jag i valskog.. ovanligt så jag stressar ut o hör hur saga ropar
"Inaaa, Jag eskar dig".. brukar alltid säga att jag älskar henne innan jag går, o så glömde jag det, men hon kom ihåg.. åh mitt hjärta smälter för denna tjej!

Inga kommentarer: