Site Meter

måndag 29 oktober 2007

hihh

Sitter o väntar på en kund som är på ingång, roade mig med detta haha, skojj!

Tio första:
Första bästa kompis: Jossan, vid fem års ålder.
Första bil: Min volvo, den var såå bra o fick vara med om mkt, "volvoLindha" juu!
Första kärleken: var kär i allt o alla. men marcus andersson troligen :)
Första husdjur: Häst
Första semester: Mallorca
Första jobb: Målade pappas lastbilar, eller riktigt jobb.. sälja jordgubbar&Romantica
Första köpta skiva: Hmm?
Första riktiga kärlek: Jimmy!
Första piercing: navel
Första konsert: ?

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Nån god drink jag fick av jonis för att min mojito var såå äcklig.
Sista bilfärd: efter lunchen som ja åt hos syster nr 1
Sista filmen du såg: såg hata göteborg igår kväll
Sista ringda telefonsamtal: Samuel
Sista bubbelbadet: igårkväll, måste bada varje dag!
Sista spelade cd: The Sounds
Sista kyss:censur
Sista gången du grät: Fredags
Sista måltiden: taccos

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? haha... jovisst, två stycken.. men de kommer inte ske igen, vänskap väger tyngre, men vad ska man göra när man har så heta vänner :P
Blivit arresterad? nej men nära ögat en del ggr när jag var ung o dum
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja..
Varit på tv? Ja :)
Fått ditt hjärta krossat? JA!
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej!
Haft ett one night stand? Censur
Busringt till nån? Ja.

Fem favoritsaker:
1. Mobilen, den jag har nu är så fräsch.. eller inte.
2. Min bil.
3. Dator.
4. Musik
5. Tv-desperate, greys, idol.. haha :)

Fyra personer du kan berätta allt för: Brukar berätta de mesta för de flesta

Det senaste någon sa till dig som fick dig att tänka efter: Du är sjukt svår!
Då tänkte du: Ja o det tänker jag fortsätta vara.
En sak du är säker på: Att jag aldrig mer kommer ha en oseriös relation, ring på fingret innan första pussen de ingick ja en deal på med tjejerna.. ioppss :)
En sak du är mindre säker på: Jag är rätt osäker på det mesta för tillfället...

Senast jag var riktigt glad: löradgs, full&dansa - inget gör mig lyckligare ;)
Senast jag var riktigt ledsen: censur
Senast jag blev generad: haha förra lördagen...
Senast jag skämdes: I LÖRDAGS, Tack jossan! hahahahha

Tre val: Svart eller vit? Båda
Sommar eller vinter? SOMMAR
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig&skaffa barn
2. Leva lyckligt o uppfylla alla mina mål&drömmar.

En sak du ångrar: Finns väl en del saker.. men inget som går att ändra på nu..
En sak du önskar: Att det alltid skulle vara du&ja

sjukt intressant va :)

Inga kommentarer: