Site Meter

onsdag 24 oktober 2007

min plan spricker, hur ska detta gå?

Underbar morgon :) Sitter o försöker få ihop min vecka som verkar vara alldeles för full som vanligt.. på torsdag hade jag planerat att åka in till stan o handla nå snyggt till på fredag (hejdå fest för my love) + städa.. o på fredag tänkte jag fixa mig direkt efter jobbet, laga lite käk o sen dra till festen. Men igår ringde tove o frågade om jag kunde rida tors o fre.. hon sa att han hade varit så fin efter förra gången :D så då kunde jag ju inte säga nej.. så mina planerar har ändrats, kontrollfreaket flippar ut så nu gör jag en ny lista i mitt huvud..

Onsdag: lunch hos syster, träning, ringa telia - vart fan är mitt internet?, TRÄNA- ikväll då jävlar kommer vara sååå på G sitter o laddar nu, sova hos M&P.. ha lite spa kväll med jaquzzi&bastu-ansiktsmask o hårinpackning sen är det ju greys- lovely.

Torsdag: Snabbmiddag i bilen upp till stallet- rida mocka fixa mat, hem o snabbstäda ( hinner jag in till tuna park? troligen inte.. )

Fredag: Till stallet direkt efter jobbet- rida mocka fixa mat, hem- dusch&fix, köpa med mat o försöka hinna till elins förfest som börjar halv sju.. hmm känns stressigt o vad ska jag ha på mig? hmm.. vilka problem jag har puuuuh...

Lördag: shoppa?:)

hihipussis

Inga kommentarer: