Site Meter

tisdag 23 oktober 2007

happytisdag

Idag är det en väldigt bra dag :) Om jag har kraftiga humörsvängningar? hmm ja kanske :)
har varit fullt upp me arbete hela dagen, nu är ja iof klar men har fått in lite nya skatteregler för ålderspensionärer som ja ska lusläsa o lära in. På lunchen var jag in på en ansiktsbehandling, skönare. Nu kommer snart tess saga o liam hit o fikar, roligare. Efter jobbet ska jag äta mat hos mamma&pappa även tess o hennes familj ska äta där, godare&mysigare :) efter det är det girlsnight.. ska pussa på min jossie hela kvällen.. fan vad jag kommer sakna henne! på tisdag flyttar hon :´( men de vill jag inte änns tänka på nu.. weeeey.

tre nummer fattas i min mobil idag, två har jag raderat själv för min egen skull, men det tredje.. vem har tagit bort det?!hmm.. jag tror ja vet precis vem!

dagen är iaf en bra dag o jag mår finfint :)


Inga kommentarer: