Site Meter

måndag 22 oktober 2007

Måndag

Sthlm var underbart som vanligt, jätte god mat, bra teater, fint hotell o bra shopping :)
Lördagskvällen blev lite vild, jag var först på världens sämsta humör.. tjejerna taggade upp mig o hällde i mig vin o tänk va glad man kan bli då, världen var helt underbar för tillfället... men att vakna upp på söndagen var liiite jobbigare! hade sån jävla träningsvärk, ringde jossan o hon påminde mig om att jag hade haft ungefär 3000 dansuppvisningar, kan vara därför mina lår, rygg o ass värkte o de gör det fortfarande, ikväll är det ragga igen.. det blir tufft! Annars hände det nog inte så mkt.. ångrar bara en sak, så det var väl en hyfsat bra kväll för mig i den ostadiga form jag har nu :) camilla kom hem o överraskade igår, vilket var sjukt kul!


vissa dagar är lite jobbigare än andra...

Inga kommentarer: