Site Meter

måndag 29 oktober 2007

måndag

Jag är så sjukt jävla hungrig nu, 5 min kvar puuuuh. Saga ringde nyss o bjöd mig på taccos, gottit :) de flesta verkar tro att jag inte ska klara mig nu när m&p är utomlands.. lunch hos syster idag o hos mormor&morfar imorgon.. men folket ja har inte bott hemma sen jag var 18 :) ja kan laga mat, är bara lat :P

Update från helgen!
Fredag: stressdag - förfest hos elin, jääävligt kul :) sen utgång på harrys, de va sådär.. medelåldern på 55+ kanske.. haha men vi hade rätt kul :)

Lördag: jag&syster shoppade i västerås, sen till mina kusiner på 30års fest :) sen utgång o förfest i eskilstuna, var trevligt :)

Söndag: långpromenad me syster, till mormor&morfar, middag med syster sen skjutsa henne till tåget o sen kom mina mysisar över till mig ;)

Tänk att ja kunde ha vart i gambia nu, legat på playan o träffat våran fadderfamilj. Ingen riktig fadderfamilj genom någon org, bara en familj M&P träffat på där nere som vi hjälper.. troligen ligger pappa o mekar bil eller nått annat kul nu :) jag har lämnat iväg halva min garderob till dom, så ja hoppas dom blir glada :) vill träffa dom.. har aldrig passat för mig när m&p åker ner, alltid vart tentor o annat skit i vägen, men ska försöka hänga med i vår! Soooool

lunch nu :P

Inga kommentarer: