Site Meter

fredag 12 oktober 2007

äntligen

Känner att det kommer bli en mkt bra helg, en helg då man kan sitta inne o mysa utan dåligt samvete eftersom det är så ruskit väder ute.
kontrollfreak som jag är är helgens planer redan spikade

Fredag:
-Handla mat & städa, hann inte det igår eftersom ja o tilda låg o pratade i min soffa hela kvällen... eller vi dansade igenom dansen typ fyra ggr iaf haha blev inte som planerat men de var ett bra pepptalk för båda o gud vad vi känner oss laddade för hösten nu :) jag älskar hösten! haaaa. Sen kommer M&P o syster till mig, vi ska fixa lite o sedan tänkte jag slå på stort o laga lite kvällsmat till familjen, jag är ju så huslig av mig :) Sen ska jag försöka hinna med ett långt bad innan min lägenhet invarderas av folk o de blir idolhets!

Lördag:
- ska rida, hästen var helt underbar, har gått MSV dressyr o är även hoppad lite, ska bli såå kul!
-träffa min cissi

Söndag:
-rida
-träffa saga&liam
-träna core
-filmkväll me kusinerna, vart fan har ni hållt hus?!

nu är det snart lunch o då ska ja åka in till stan o sola o köpa me mig nån god lunch!

Jossan du har förstört min utlandsresa o jag är så bitter på dig, du ska allt få tillbaka!

Inga kommentarer: