Site Meter

onsdag 3 oktober 2007

onsdis :)

Camilla kom hem från Karlstad igår, ingen visste något förutom jag.. älskade vän, honringde när hon satt i bilen.. hon hade gråtit o längtat så mkt efter oss att hon bara hade satt sig i bilen o åkt.. hehe impulsiv tyckte hennes pojkvän som undrade vart hon höll hus :) åhh vad jag har saknat henne, inte träffat henne sen Gotland.. alla tjejer blev helt galna, tårar&skrik. En annan söt tjej som var med på vår tjejkväll igår var Lina, så himla trevlig! Hooppas du kommer varje tisdag nu o att du kommer på vårat pass ikväll ;P Sen har vi ju Alix, hon är numera inräknad i gänget.. jävligt skön brud ;) alltid kul med lite nya face.

idag blir det träning, ett bad ( guuuu vad jag saknar badkar, hoppas det har ställt in det kollplat i det imorgon) o efter det Greys o tidig säng... blev alldeles för sent igår.. o gick upp alldeles för sent imorse, en kvart innan jag börjar o de tar ca 13 min att åka... men jag hann :) kan ju meddela att jag inte är så fräsch idag dock :P haha.

klicka in här.. http://www.veckorevyn.com/sex-och-karlek/artiklar/2007/uppdatera-forspelet/index.xml ni sominte är inne på veckorevyns hemsida dagligen missar så mkt bra saker så jag känner mig skyldig att länka det mest intressanta men de finns mkt annat bra också.. perfekt att slösurfa runt på :P

Inga kommentarer: