Site Meter

lördag 10 november 2007

så typisk mig

ahhh vaknade upp för någon timme sen o hade ingen röst, snorig o ont i halsen som satan... en nu känns det rdan lite bättre.. vill så gärna följa med o käka ikväll... så ska ligga i sängen hela dagen o bara dricka var oboy.. skulle åka o kolla när camilla tävla, ta en sväng till stan, tänkte hälsa på Lanna osv osv.. men nu blire säng o film!

gårdagen var så sjukt kul, vet inte när jag skrattade så mkt sist.. ska förska förklara kvällen. Jag, Tanja ( jossans mums bästa kompis) o anna ( jossans mum) lämnar kungsör vid fem.. vi skulle vara där vid halv sju o käka middag innan, när vi kommer till södertälje är det världens bilkö som vi fastnar i, hade varit en olycka, så vi står still i typ 40 min... kommer upp till sthlm vid kvart över sju.. o hittar ingen parkering hahha, det skulle lixom starta vid halv åtta... vi parkerar till slut typ på ett övergångsställe o sen springer vi.. när vi kommer in ser vi att vi ska sitta precis vid scenen, där resten av sällskapet sitter.. de ska just starta o vi får krångla oss förbi allt folk o fokus riktas på oss som småskrattandes o halvspringandes försöker komma fram till bordet... jag får stolen precis framför komikerna o säger till Tanja - börjar dom prata me mig då drar jag! jaha det startar upp, jag sitter bredvid Linge, jossans mammas systers karl, komikern börjar dra in han i någon historia o sedan säger hon ja titta vad sur frugan blev nu o så lyser en lampa på mig o jag blir kanonröd i fejjan :) haha frugan lixom... Linge är nog runt 50 iaf! meeen de va inte de sista som skulle inträffa, nästa kille typ 14 år o såjävla grym drar igång... han drar ett skämt som jag inte fattar o Tanja viskar till mig, så när jag äntligen fattar börjar vi asgarva vid helt fel tidpunk då det är knäpptyst... alla tittar på oss o skrattar.. jag skäs igen o ska vika ner huvudet ( i ganska hög fart ) o då slår jag i mitt glas med tänderna o vi får världens skrattanfall även de som sitter nära o ser vad so händer...
som om inte de här skulle räcka...
nästa man in på scen en lite knubbig äldre man som var från norge, som börjar prata om linne.. o dela in i grupper.. o så pratar han om homosexuella.. sen kommer han fram till mig o ja känner bara att faaan nu drar jag, han säger något i stil med att nu ska den här kvinnan få hjälpa mig ( jag har jätte svårt att förstå norska ) sen säger han (tror jag) kan du dela in ditt bord i grupperna homo, hetero eller bi? alla tittar på mig o jag (eftersom ja vet att de sitter bögar vid vårt bord vet inte vad ja ska svara) säger ehh asså vaaad? ja vet inte faktist... alla börjar asgarva o applådera.. o han säger så du är inte riktig säker på vad du är? du testar dig fram ...?? då förstår jag o börjar garva o säger asså jag förstår inte frågan hahha o då säger han
-men du, är du i gruppen som vill ha sex med mig eller inte? o så tittar han på mig me ledsna hundögon.. ja ba joo visst.. o alla börjar skatta igen! jaaa helt sjuuuk kväll :) sen kom han fram efteråt o snacka massa, fattade typ inget då heller.. hahhah jaaaa kul hade vi :D fick höra att jag var så skön som var mig själv av folk som jag änns aldrig sett förut! att de här händer mig är så typisk, ni som känner mig vet att ja är blyg egentligen även om jag kan verka väldigt framåt när jag hänger med folk som jag känner bra!

å alex då, hon blev uppdragen på scen o fick hänga med i nån sjuk sång (sitta o banka på hans fot i takt)´haha så jävla kul :)

ja de var längesen ja hade så här kul :D


nee nu ska ja ta ett varmbad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan det där va ett riktigt kul inlägg :)

/torgny

Anonym sa...

alltså när du berättade det här igår! såååå sjukt kul :)
du är grym vännen! /Mille