Site Meter

lördag 10 november 2007

update

Nu har jag funderat fram o tillbaka o bestämt mig för att hänga med ikväll, om de nu blir någon middag, camilla har inte kommit hem från tävlingen än :S men de löser sig, hon är ju så otroligt snabb :P haha love you girl!

har inte gått utanför dörren idag, min syster&mormor kom hit med halstabletter o godis, sötisar :) o min syster som är den mest tekniska person jag känner ( kan vara för att hon läst civilingenjör-teknik i fyra o ett halvt år iof haha) har löst alla mina internet o tv kanalsproblem, ja är ju inte direkt lika teknisk ;)

jag mår iaf mkt bättre nu, men blir bara vila hela morgondagen också.. ska göra farsdag middag hemma hos M&P, dom är i sthlm på styrelsemöten hela helgen men kommer hem imorgon eftermiddag, så halv sex blir det middag med hela familjen + mormor, morfar o farmor,farfar... mysigt!

nej nu kommer tjejerna snart, dags att fixa sig lite.. ska ha rosa sommarklänning ikväll för att jag hatar vintern så mkt! hihi

ja torgny du skulle vart med, - skulle kunna använt - asså ja kanske är dum eller nått, men jag fattar iiiiiingenting :P haha o tänk om jossan vart med, oh my!!!

Inga kommentarer: