Site Meter

torsdag 22 november 2007

i like it

Aktivitet:
Blev ingen simning idag, jag kände att jag verkligen behövde frisk luft eftersom jag sitter inomhus hela dagarna, så ja o tilda satte på oss mysisar o tog en redig (läs med skånsk dialekt haha) powerwalk. Vi andades djupa andetag o pratade om mkt intressant, haha ja hade ju lite nytt skvaller att komma med.. haha men hon blev ju knappt förvånad.. inte ja heller för den delen.. haha hur orkar folk?!

Mat:
Lagade riktig mat idag ( allt som inte är spaghetti o köttfärssås, makaroner o köttbullar, fiskpinnar o mos osv ja ni fattar) är för mig riktig mat, o de brukar jag göra på torsdagar eftersom det är den dagen jag inte behöver stressa. Så jag gjorde moussaka(?) asgott, jag är så nöjd :)

Umgänge:
Hängt hos syster o pussat lite på barnen o läst böcker för dom o tilda såklart.

Goood:
Jag har fixat mina kanaler, helt själv haaa de trodde ni inte va?

Mys:
Myskläder i soffan med daimglass, the voice på tvn o nya veckorevyn i knät.. det kallar jag mys :)

Planerar:
vad jag ska ha med mig till aerobickursen.. blir nog sallad.. inte lätt att träna tre pass direkt efter lunch om man äter varm mat, massa grönsaker, frukt, nötter, druvsocker o sån där återhämtningsdryck.. gainomax(?) sen två ombyten, extra skor anteckningsblock osv osv.. kommer ju självklart glömma något, typisk mig.

Morgondagens planer:
Jobba, till stan o sola o handla mat, myskväll med alla brudar hos mig, sova tidigt (?)

Helgen känns skööön.

Inga kommentarer: