Site Meter

onsdag 28 november 2007

Onsdag

Tänk vad olika det kan vara.. den här dagen har erkligen gått jätte fort! Det har varit fullt upp här på kontoret i flera veckor nu, ingen dötid alls längre, känns så skönt.. slipper ja sitta o fundera så mkt.. sitter o gör massa helårare nu, de flesta har ju bokslut i dec så de finns i princip hur mkt jobb som helst :)

Nu sitter jag mest o laddar inför träningen ikväll, har tusen nya ideer o är så peppad efter aerobic weekend... ikväll blir det bra drag på passet, ja ska hoppa studsa klappa o sjunga med i varenda text :P ikväll kör vi järnet!

Min jacka är i kungsör nu, sandra sötnos har varit och hämtat hem den, jag är så lycklig ska hämta den efter träningen :)

O min syster, måste skryta lite.. har blivit nominerad till sjukvårdens it pris! de tävlar om 100 000!! håll tummarna.. dom är så grymma, hon jobbar med strokerehabilitering o bygger i en virtuelvärld i datan typ.. om hon läser detta kommer hon skratta för ja fattar egentligen inte vad hon sysslar med bara att hon är riktigt grym på det hon gör :) så här står det i en tidning:

-Det andra finalistprojektet är ett it-stöd för strokerehabilitering. Lösningen bygger på virtuella datorspel och en robotarm som ger kraftåterkoppling. Patientens handrörelser registreras i en databas. Informationen används för att anpassa övningarnas svårighetsgrad.

nee nu ska jag städa skrivbordet innan hemgång, kaos är det här :)

Inga kommentarer: