Site Meter

torsdag 29 november 2007

Dagens plan

Aktivitet: Idag ska jag inte röra på mig alls, brukar ha fredag som slappdag men eftersom ja ska rida imorgon fredag så ska jag bara slappa idag istället.. eller ja ska städa och tvätta idag


Mat: idag ska jag göra riktig mat, mitt mål för den här veckan var att äta potatis tre ggr.. vilket jag inte uppfyllt än, så de blir nog potatis o pannbiff o gräddsås.. mumma! Eller färskpasta&baconröra.. hmm. Måste nästan ringa jossan, nu har ja ett sånt där svårt val igen :)

Umgänge: Blir syster1 efter jobbet o gosa med barnen o snacka lite skit.. ikväll kommer de väl över lite folk som vanligt.. tror de blir tilda, malin o aliex o max maybe? börjar bli som min gamla lägenhet där de jämt hängde massa folk, i like it!

Mys: får hem två filmer idag från cdon.. gissa vilka? mina favoriter.. the holliday o moulin rouge.. såbra! de blir film o daimglass to night! :) beställde också nya boken i serien gossip girl.. äntligen har den kommit ut.

ahh så var planen för dagen slut.. nu, hårt jobb!

1 kommentar:

Anonym sa...

I'll be there :)