Site Meter

tisdag 20 november 2007

pipi

mkt bra dag, eller mkt bättre än igår iaf haha, de var ju inte så svårt att slå kanske...
jobbet har gått galant o snart ska jag packa ihop o bege mig till föreläsningssalen, en föreläsning med johan vilket betyder att ja behöver massor av cola för att hålla mig vaken till halv nio.. puuh. Sen ska jag åka hem till Matildas hus ( så jävla fint blev det, helt underbart ) där resten av gänget hänger, slänga mig i soffan o mysa med mina bästa tjejer.

det fanns en jacka kvar, i sundsvall så den lämnar sundsvall idag o kommer till eskilstuna snarast, i like it :D det trista är att de betyder att mina pengar för den här månaden nästan kommer vara slut när jag betalat jacka+ frisör + räkningar men får leva lite på mitt sparkonto, hoppas inte att pappa läser de här.. då kommer ja få höra en lång utvärdering om jag verkligen behöver jackan o svaret är ja pappa, ja behöver den!

Mindre kul är att mitt avgassystem är cpskadat igen, låter väldigt högt om min bil.. ljuddämparen eller vad de heter.. ahhh.

kisses lovers

Inga kommentarer: