Site Meter

måndag 10 december 2007

ajaj

dagens inlägg kommer handla om mensvärk, så ni killkompisar som bara hatar när jag säger ordet mens kan sluta läsa här :) jag hatar också ordet o jag hatar innebörden.. det är just därför jag har världens mensvärk just nu.. jag brukar nämligen skjuta upp min mens väääldigt ofta, det är absolut inte bra o jag försöker att inte göra det allt för ofta men när jag ser att tabletterna börjar ta slut är det ju bara så lockande att starta en ny karta o hoppa över skiten.. men så är alltså inte fallet denna gång o just pga av alla uppskjutningar så kan ja knappt sitta upp idag.. jag småligger över tangentbordet o mina tankar handlar bara om choklad.

gick asbra is kolan igår, vi har de ju lite förspänt :) haha glassat igenom denna utbildning.. nee mkt slit bakom också även om vi fått mkt hjälp av smarta människor :) taaaack.

bästa luciatåget någonsin igår? kan ha vart det! 5 år sedan jag elin o tilda var med som kandidater.. o några till såklart :) jag älskar lucia! på onsdag har saga luciatåg med dagis, kan bli årets sötaste händelse!

Inga kommentarer: