Site Meter

onsdag 12 december 2007

ZzZz

Idag skulle man kunna tycka att jag borde vara lite tröttare än vanligt, men konstigt nog så är jag inte det, ja är så pigg så :) arbetat riktigt hårt idag så nu tar ja lite rast, nyss kollat på nya the hills avsnittet som kom ut igår.. grymt vare, go Lauren ;) efter jobbet ska ja snabbt hem till m&p o så ska vi upp o kolla på dagis luciatåg.. var så himla sött förra året!
sen tänkte ja ringa mina tjejjor o höra om vi ska köra lite dans&aerobics i tildas dansstudio, vårat pass är inställt idag pga av dagis luciatåg men ja känner verkligen att jag vill träna ordentligt idag. jaja nu ska ja jobba på.. pipipopo..pratade me joss idag på lunchen, hon räknar också ner.. 9 dagar kvar idag honey :) o maaaax hör av dig, kul att du skicka ett tomt mejl?! =)cpassmothafucka, ge mig mobilnummer jajaja.. sakna joss&max


sweeet <3

Inga kommentarer: