Site Meter

fredag 21 december 2007

*

Åkte in till stan på lunchen, köpte julklapp till syster o världens mysigaste kofta till mig :) Nu har ja bar något litet kvar till älsklingsbarnen, har redan köpt lite till dom men vill hitta nå mer gulligt.. de tänkte jag hinna på söndag, sista minuten shopping!

Jag kommer nog få sluta tidigare idag, då blire raka vägen till stallet, vore ju mysigt att hinna rida i ridhuset innan lektionerna drar igång! sen hem o fixa o iväg på julbord med hela gänget.. joss kommer hem :) o cissi som ja inte träffat på nästan två veckor om man inte räknar med några snabba kramar o pussar i söndags.. åhh ska bli sjukt kul, dricka massa vin också, var så himla sugen på Rosévin.. passar inte in i vintern men ja var tvungen :)

Kan de bli ett större missförstånd? tänk till så förstår du.. åh jag hatar sånt här, nu sitter jag här o känner mig så dum, menade ju verklilgen inte så o jag trodde du skulle förstå...
åhhhh!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pappa undrar hur du fixade ditt internet hemma? ;o) Puss från storasyster som vet hur du löste det...