Site Meter

lördag 22 december 2007

pipipoo

idag har vi haft så jävla kul :) jag, mimmi, matilda, jossan, elin, cissi, aliiix, henke, johan, jocke o tobbe.. underbara människor :)) hihi. shiiit vad vi har skrattat.. alla våra resor ihop, alla fester.. åhh vad mkt sjukt vi har gjort tillsammans!reaktionen när jossan kom var helt galen.. någon säger nu tänds lampan där ute, ja sitter med ryggen till o vänder mig om o ser jossan hoppa utanför fönstret.... ja kastar mmig av stolen i panik o rusar ut i köket, hamnar nästan i köksbordet som är uppdukat me hur mkt mat som helst.. rusar ut o kastar mig över henne samtidigt som tårarna rinner :) alla andra tjejer skriker o kastar sig över oss! älskade vän.. efter många kramar pussar o tårar startar festen :)

ja bästa kvällen på hur länge som helst :) vem behöver en karl när man har mina vänner? åhhhhhhh vad jag äääälskar er <3

sooooooova nu sen stallet!

Inga kommentarer: