Site Meter

tisdag 18 december 2007

dum?

Ännu en förvirrande föreläsning med johan, han sa fel paragrafer, var dåligt påläst, stammade osv.. alltså precis som vanligt... Jag frågade hur han ville att vi skulle vara förberedda inför imorgon då vi har seminarium på våra rättfallsanalyser.. Ni ska ha gjort ett arbete o det ska in imorgon säger han o suckar ( som om ja inte förstått det! ) ja självklart svarar jag, undrade mer om vi skulle hålla någon presentation!? Inte första ggn han svarar mig såhär.. Jävla gubbe, ser jag så jävlapuckad ut att ja inte skulle förstå att vi ska redovisa arbetet som vi pratat om sedan första föreläsningen eller var han bara så trött på alla frågor.. ? de är nå visst med äldre gubbar som föreläser på ekonomilinjen.. jag har haft johan i många kurser o fått bra betyg på hans tentor men de verkar inte spela någon roll för honom.. han vill alltid förklara allt två ggr för mig.. ser jag så jävla dum ut ?=) Blir ju inte bättre av att jag är yngst i klassen o måste skriva personummer på allt jag lämnar in... jag ska allt visa den jäveln imorrn. Det är sånt här som sporrar mig!

de här skulle kunna svara på min fråga om dumhet haha :D ni som hänger med mig vet hur mkt jag tjatat om mitt internet o mina kanaler.. men vet ni vad felet va? sladden till vägguttaget hade åkt ur.. ringde telia o blev nr 57 i kö... så ringde då min syster o försökte göra massa felsökningar.. sen säger hon asså är du säker på att du kollat alla sladdar.. o ja hade verkligen kollat alla som gick in o ur modemet osv.. men fan inte i väggen.. hahahha :D


så svaret på min fråga är nog att ja är precis lika dum som jag ser ut :P
var ju lite inne på att färga håret mörkt men de är så många som är emot det.. men kanske skulle jag bli sjukt mkt smartare då!

Stort grattis till David som fått jobb på Öhrlings, sveriges ledande revisionsbyrå.. iallfall enligt demsjälva :) du kommer klara dig utmärkt där! Två långa intervjuer (över en timme) lösa massa case inför tre personer inkl. chefen.. det är starkt jobbat! Vet inte hur många som sökte men de fanns bara en plats o den tog han, blir så glad när de går bra för mina klasskompisar :)

Intervjuer är du nog grym på Lindha, om du inte visar hur oseriös du är, haha ska man ta det positivt eller negativt? :)

<3

Inga kommentarer: