Site Meter

måndag 17 december 2007

my dream is to fly...

Igår kväll kom Tilda över, vi skulle kika på ett avsnitt av gossip girl men det blev fyra på raken, så jävla bra är dom :) Idag är jag fortfarande döslut.. åh vad jag längtar tills på fredag.. "jullov" o joss kommer hem!

Idag är jag ensam här på förmiddagen.. nu är ja klar me de jobben som kommit in så nu ska ja läsa i min nya skolbok.. Fick ett ryck att börja läsa igen för att david tänkte göra det.. kan inte plugga mindre än de andra, tävlingsmänniska in i själen! haha

"de tre musketörerna".. de var vi.. alltid tillsammans.. idag önskar jag allt ogjort igen.. ibland tänker jag nej ja ångrar mig inte de var en underbar period av mitt liv.. men samtidigt var det värt det? verkligen inte.. allt känns förstört... åh jag saknar dig som vän.. jag vet att du försöker men ja behöver så mkt mer tid.

Inga kommentarer: