Site Meter

måndag 3 december 2007

helgen

Kom nyss till jobbet o hade förväntat mig att ja kunde begrava mig med arbete, men inte det inte.. en lapp från chefen att han är hos kund o kommer efter lunch o jag som ahr tusen frågor på kunden som ligger framför mig.. men får göra mitt bästa.

Helgen har iaf vart skönaste på länge, jag har verkligen inte stressat på två hela dagar, vet inte när det skedde sist. jag har inte alls haft mkt inbokat o kunnat hänga i stallet i flera timmar o slöat i soffan o umgåtts massor med mina tjejer.. älskar sånna helger! :)

Nästa helg kommer inte bli lika slapp.. lördag dansuppvisning hela dagen,s ka samlas vid tio för genrep o sen föreställningar vid två o sex så blir en hel dag på teatern. Söndag ska jag, marce o david plugga hela dagen.. ska skriva ett arbete.. läsa massa domar från högsta domstolen o associationsrätt o bedöma o diskutera osv... kommer bli tungt.. domarna är på ca 30 sidor o språker går ju knappt att förstå. Men de ska bli intressant.. :)

idag ska ja o tilda daaaansa i hennes dansrum :)

kisses <3

Inga kommentarer: