Site Meter

måndag 3 december 2007

shake that ass

jag har blivit helt beroende av the hills, kollade på det fram till halv ett igår natt! idag skulle jag sova tidigt men ser inte ut att bli så.. jag är såå fast :) snart kollat på de nio första avsnitten, i love it.. sen blire gossip girl som en mkt snäll person brände ut till mig igår... nu när ja vet att du läser här, tack så jätte mkt :) hihi.

åkte till tilda o dansade efter jobbet.. de gick så jävla bra! tänk om man kunde få dansa hela dagarna.. åhh! sen hem o duscha o sen upp till stallet o kolla på mammas ridlektion, hon var så grym, blir så stolt :) pratade me tove o hon undrade om ja ville sköta ante mellan den 21 dec till 27, så jävla kul :)


jag är glaaaad hihi..

nu blire ett avsnitt tilll sen måste jag sova.. ska tom gå upp tio minuter tidigare imorgon, vilket betyder halv åtta, måste tanka annars skulle jag aldrig gå upp så tidigt :P

puss hotties

Inga kommentarer: