Site Meter

lördag 1 december 2007

skööön dag

Har nyss kommit hem från stallet, har gått superbra! han var så fin o det är ju så jävla roligt, hur kunde jag sluta? :) har pysslat massa med honom o fixat mat o gjort så fint, älskar att hänga där uppe! Nu sitter jag i soffan i pyjamas o äter glass, läser bloggar.. mysigt. Är ju så tråkigt väder.. tänkte snart läsa lite i min nya bok som jag har fått hem... har bestämt mig att skippa "skolboken", pratade me patrik som läst kursen o han sa att litteraturen var skit o att jag lätt skulle klara tentan utan att läsa, gör som vi gjort de senaste tre åren sa han... hahah han har inte läst en bok men ändå fått högsta betyg i alla kurser.. jag har iaf läst lite i en del böcker.. :) hihi.
men man blir så nojjig nu när man inte pluggat på ett tag o ja blir superaktiv o känner att ja måste läsa varenda ord även fast ja vet att ja inte kommer komma ihåg de ja sitter o läser nu på tentan i januari.. nej de blir intensivt tentaplugg två veckor innan!

var en tjej som hade med sig sin pojkvän upp till stallet idag, han var så söt o hjälpte henne.. kom o tänka på när jag tvingade jimmy att hänga med mig i stallet varje dag.. hehe men tillslut tyckte han att de va jättekul :)


nee nu ska ja nog krypa under täcket o sätta på en film!

puss lovers <3

Inga kommentarer: