Site Meter

fredag 30 november 2007

i dont need a man to make me happy

Jävla huvudvärk! hade planerat att hinna läsa lite i "skolboken" som jag ska ha läst ut på tisdag.. får plugga här på jobbet om det är lungt. men självklart kommer det in hur mkt jobb som helst, två stora kunder var nyss här.. usch vad sur jag blev, hatar när mina planer förändras (som ni vet haha) men bara att le o var så glad, jävla idioter ;) så nu har jag hur mkt som helst att göra sitället för att ägna eftermiddagen åt att läsa så att ja hinner med att göra nått vettigt i helgen... gaaah! så nu kommer stresshuvudvärken.

jag behöver en karl som är stark.. iförrgår skulle jag äta gucca, jag älskar gucca! hade varit sugen hela dagen men när jag väl kryppt upp i soffan med burken så får jag ju såklart inte upp den.. jag kämpar i fan 10 min men den sitter stenhårt, ja i sånna tillfällen kan jag sakna en man :) hihi nu tänkte jag skriva nå riktigt snuskigt men med tanke på att gabbe läser här så hoppar jag det HAHA!

Idag blir det stallet direkt efter jobbet, hoppas på att det inte är några lektioner ikväll så att ja kan hålla till i ridhuset, sen hem till tilda&henke o mysa med alla :) vi ska tydligen spelakort? kan bli riktigt kul men bara om ja vinner, annars blir jag suuuur.

Inga kommentarer: