Site Meter

söndag 16 december 2007

sweetie

Mitt internet fungerar inte hemma.. o inte heller mina kanaler o imorse fugerade inte min mobil heller.. ja blir galen. Men mobilen hoppade iaf igång vid två tiden.. så nu hänger ja på nätet hos Mami o papi.. har nyss vart hos Mormor&morfar o grattat morfar på 79 års dagen.

jag är helt döslut, känns som om ja festade igår.. men ja fick agera chaufför.. det blev ett riktigt fylleslag.. brukar inte bli så illa som igår.. är lite besviken på endel personer o höll på att bli riktigt osams me en av pappas nyanställda, från min sida var han värd en käftsmäll.. men ja valde att gå därifrån för att inte ställa till en scen. annars var det lika trevligt som vanligt.. härliga människor de flesta =)

varit en mkt lugn helg, har även hunnit inhandla de flesta julklappar med en trött kusin :)

Inga kommentarer: