Site Meter

måndag 28 januari 2008

buu

saker som stör mig just nu:

- att min syster nyss klämmer ur sig att hon tänker vara mammaledig till sep/okt, vaaa.. ja va helt säker på att de va ett år o trodde att jag skulle gå på semester i juli o sedan kunna göra vad jag vill efter det.. meeeen hur ska det nu bli?

- att jag tappat den sista pluppen till min navelpiercing o inte haft något i hålet sedan i lördagsnatt ;( har inga mer ploppar hemma så kunde inte sätta i den igen, måste åka till tilda o sno en plopp direkt efter kalaset idag ( leffe, mammas bruscha fyller idag ) tänk om de har växt igen! gaaah.

veckans plan
ett gossip avsnitt kvar att se
tvätta
handla mat
boka frisörtid
laga mat varje dag (?)
städa
träffa Linn&Lanna
rida
ringa joss&max
komma i säng i tid
sen de vanliga träningara (core, disco aerobics simma) och umgås massa med tjejerna

Inga kommentarer: