Site Meter

måndag 28 januari 2008

sjukt gammal

nu är det bara en vecka o en dag kvar till jag fyller år (5 feb :P), -23 jävla år. det är sjukt om något! tror inte att de är sant själv. trodde att man skulle vara/känns sig grymt vuxen då? men gör jag det? svar nej. var helt säker på att jag skulle ha villa o barn vid den åldern, men jag hänger inte läpp för det trivs utomordentligt bra med tillvaron nu. visst vill ja ha villa o barn, men inte än.. ska ta tillvara på den här tiden, är så mkt vilda saker jag vill göra innan jag måste vara lugn resten av livet. åhhh lugn resten av livet låter inte så lockande, nej min födelsedag ska firas med fet fest :) får se hur vi lägger upp det eftersom jag fyller på en tisdag ;/

nu är min syster här på jobbet så nu ska ja se till att suga i mig lite kunskap av henne :)

Inga kommentarer: