Site Meter

torsdag 17 januari 2008

inte helt frisk

Jag försov mig imorse!!!! fan inte bra asså, men idag är min jobbarvecka slut.. imorgon har ja tagit ledigt för att kunna lägga all tid på plugget, är ju helt borta i huvudet ändå.. jag tom drömmer om olika pargrafer, då är det fan illa haha! o ännu ett tecken på hur illa det är.. igår hade jag jätte brottom upp till passet.. hade dator o lagbok i bilen o bara en hand ledig.. är ju inte så mkt bilinbrott i valskog men ja brukar ändå ta med lagbok o dator in.. nu kunde jag bara ta en sak o valde då lagboken.. haaa, om ja inte varit stressad o tänkt efter hade jag nog valt datorn :) o lagboken har även tagit över datorns plats bredvid mig i sängen, datorn är lite ledsen men nästa vecka ska ja ägna honom mer tid ;)

nu har ja inte tid me er längre, så nu har ni iaf fått en inlägg o behöver inte klaga om det ;P

XOXO // L ( from nu så är jag L hahah )

Inga kommentarer: