Site Meter

onsdag 16 januari 2008

jag och mina planer

Nu får det vara nog med plugg för idag, jag orkar verkligen inte mer nu, känner att ja inte är fokuserad o då är det ju helt onödigt. Känner att jag ligger strax efter min pluggplan (vad vore ja utan alla mina planeringar.. ?typ en mindre stressad människa?=)) men de får ja ta igen imorrn. Ja vet precis varför jag är ofokuserad.. det är nämligen så att ja fick med mig nya numret av cosmopolitan hem.. den kommer fortfarande till M&P.. har sagt till mamma att gömma den eftersom jag antog att den skulle komma nu i veckan.. så innan ja åker hem kikar ja igenom posten o mamma kommer springandes o sliter den ur mina händer, tidningen ramlar ner på golvet o jag tar den o åker fort hem :P (riktigt dramatiskt haha).. jag är så svag för cosmo!!!! så nu vet ja precis vad som väntar, jag kommer läsa den där tidningen ord för ord sida för sida, blir alltid mobbad för att ja inte kan vända blad förrns jag läst exakt allt på sidan!
så tidig säng blir det troligen inte idag heller.. aaaaaajdå.

Passet gick grymt idag :P
Nya träningsplanen för våren är på ingång, måste bara få klart lite till innan allt är spikat :)

Inga kommentarer: