Site Meter

söndag 13 januari 2008

skön söndag

Vaknade vid elva tiden, kastade mig upp när jag insåg att jag missat julgransplundringen som M&P ordnat för Liam&Saga.. hade lovat saga att komma.. så jag packade min väska med pluggsaker, träningskläder, dator osv o åkte iväg. När jag kom fram var det fullt liv.. hela byns barn var hemma hos M&P, dansen var slut men ja hann iaf fika med min favorittjej o hon blev nöjd :) puuuuh.

Jätte fint väder idag, vill bara ut o gå hela tiden, har redan gått en promenad o kollat på hästar med saga o liam i deras dubbelvagn, skapligt jobbigt :) nu ska vi snart äta mat o sedan blir det en långpromenad, lite plugg o sen ska ja träna core innan jag åker hem till kungsör igen.

Gossip girl avsnitt 7 hos mig ikväll, underbara malin har fixat... ja kan knappt vänta tills kl. åtta bästa serien jag sett :) alla är välkomna. you know that you love me XOXO gossip girl :P

puss baby

1 kommentar:

retzina sa...

underbar kan du vara ;)