Site Meter

måndag 14 januari 2008

vanlig måndag- segt

Ett avsnitt av gossip blev tre och min pluggkväll blev Tv-kväll.. hur går det till? jag förstår ingenting.. ( vem fan är sune hiiii ) mina ögon gick knappt att hålla öppna efter tredje avsnittet...men envis som ja är så bestämde jag mig för att börja plugga vid elva och det vars om vanligt svårt att avsluta, så idag är mina ögon också svåra att hålla öppna! Jag måste börja sova på nätterna! Efter helgen så är mitt nya nyårslöfte att sova på nätterna.

Måste meddela att jag inte kan gå idag, har sån jävla träningsvärk i HELA kroppen, så det tom gör ont i små muskler i ryggen när jag skriver på tangenterna. Men värst är det med mina lår, sjukt bra corepass igår, nu ska jag fan gåvarje söndag.

Snart lunch, då ska ja ringa joss.. flera veckor sedan vi pratade o så ska ja klämma in en tenta mellan tuggorna. Varje pluggminut är av värde är mitt motto :)

Jag är ledsen att det blev såhär.. inte något som var meningen på något sätt.

Inga kommentarer: