Site Meter

tisdag 15 januari 2008

spännande

Själv här idag på morgonen, telefon ringer hela tiden o jag sitter och försöker få i mig lite frulle, inte det bästa jag vet direkt. Annars består morgonen av fakturering, rätt slappt o skönt.. ska försöka bli klar med det snart så jag hinner med någon timmes plugg innan lunch... efter lunch tar jag med mig pappas papper ner och jobbar med honom under eftermiddagen, spännande jobbdag va? :)

Mitt resterande liv är inte heller så spännande, eftersom det inte existerar för tillfället.. nu är det bara jobb&plugg som existerar.. känns ju som om ja haft roligare dagar. Men på lördag är jag av med skiten o ja har överlevt många tentaperioder förr så ja lär ju överleva tills på lördag.. hoppas på fest då mina vänner :P O det är förbjudet atts kicka mess som innehåller film, träning eller shopping, för då säger jag ja o det får jag inte, så sluta locka mig :)

nu måste jag fortsätta, sköt om er!

Inga kommentarer: