Site Meter

torsdag 28 februari 2008

böcker

Läser just nu carolina gynnings bok ego girl, den är så mkt bättre än jag trodde - läs den!

läste ett bok tips från kelly nyss http://kellybellybutton.blogg.se/

På bokrean som pågår nu för fullt köpte jag en himla bra bok (49 kr på Åhléns) - skrivna av de som ingick i teamet bakom Sex and the City. Dumpa honom! - han vill faktiskt inte ha dig!

Jag sträckläste denna igår kväll och det är så mycket som stämmer in! Vi tjejer är experter på att göra ursäkter för killar som är dåliga på att höra av sig m.m. och vi är även experter på att ta deras dumma ursäkter för allting.Men det är verkligen så - hör han inte av sig m.m. då är han helt enkelt inte intresserad, inte för att han har fullt upp med jobbet, är skadad från ett tidigare förhållande m.m.

En kille som vill ha dig kämpar för att få dig helt enkelt :-)Riktigt rolig bok iaf och budskapet är att man inte ska ta skit! :-) Jag kände igen mig i många situationer i boken och insåg verkligen vad skit man har låtit sig själv stå ut med. Man är värd bättre!

kanske värd att läsa?

nu äre bestämt att jag ska rida hästen varje torsdag framöver.. känns kul!

1 kommentar:

retzina sa...

jag läste också det på kellys blogg o så tänkte jag att jag skulle gå in här o skriva det till dig.. men det behövdes ju inte :) älskar din vännen! pussss