Site Meter

torsdag 28 februari 2008

hiss och diss till johan

johan johan du kommer att ta över min blogg.. vi har ju hatälskat varann sen ettan haha, jag tycker inte att han är en bra lärare o de vet han, men på något vis gillar ja ändå hans arroganta stil. jag har alltid klarat hans tentor o fått bra betyg på hans arbeten o de tror ja stör honom på något vis, men nu har han lyckats underkänna mig med världens sämsta tenta, så nu leder han därför måste jag krångla lite me honom.

hiss
han har svarat på mitt mejl o gett mig svaren jag vill ha, väldigt trevligt av honom!

diss
han har valt att bara ha ett omtentamensdatum denna vår( när ja befinner mig i holland), varför? (känns som om han kollat upp att ja skulle vara borta då haha nää nu kanske de börjar gå till överdrift?) de brukar alltid finnas två, vilket betyder att ja får göra min omtentamen i aug. Nee nu blir det ett mejl, är man inte nöjd ska man tala om det anser jag, ja det gör ja! ska ringa david o spygalla över detta, han förstår mitt hat :)

saknar skolan lite faktist, har alltid tyckt om skolan.. skulle lätt gått ett år till om de inte vore för D-uppsatsen. Sjukt sugen på att börja läsa tyska, läste det i fem år men ja är verkligen kass nu.. o i sommar ska vi till österrike vore ju kul att kunna prata me släktingarna då :)

Inga kommentarer: