Site Meter

fredag 15 februari 2008

bästa dagen juuuu

Fredag idag o gissa vad? ja är på mkt bättre humör ;) hihi. Skulle egentligen åkt till sthlm nu o grattat min syters pojkvän, men eftersom jag försovit mig så mkt o varit lite seg på jobbet denna vecka ska jag stanna kvar o jobba hårt! Blir sol&mys med lite heta brudar ikväll, så kvällen blir nog rätt mys iaf :) kanske har gått händelserna i förväg igen, de är ju kanske inte första gången?

Gårdagen avar sjukt mysig, alla bästa tjejer kom o myste o så gjorde vi marängschwisch ( ja hur fan stavar man??haha) o tom camilla kom hem, ja älskar det :) skulle kolla på tv men de blev flera timmar snack istället.. haha så sköna är dom. Blev mkt senare än tänkt men ja kom faktist inte försent imorse :P

Nu vill jag att klockan ska bli feeeeem, ja tack.

Matilda sitter snart på ett plan till Thailand o nej ja skulle inte änns vilja förlja med, usch varmt o äckligt.. gaaaah ditt jävla as :P i love you and i will miss you like crazy.


Du, du, du!!!!!!!

Inga kommentarer: