Site Meter

torsdag 14 februari 2008

försovning :/

Fyfan vad jag försov mig imorse.. vaknade halv tio! Flög upp i panik.. åh min klocka kan verkligen inte ringt :/ skönt att sova iaf, har inte sovit allt för mkt de senaste nätterna.

Jätte kul o träffa jimmy igår, allt va som vanligt.. de började med att han tjatade om att ja gått ner alldeles för mkt i vikt sen gled vi in o diskuterade våra stora bråk.. haha vi är ännu inte överänns om vissa saker.... så sjukt hur stora bråk vi kunde ha! Glömmer aldrig när han skulle "rymma" o ta tåget till sthlm utan att säga något o jag var helt galen o sprang dit... haha o när han slängde mina cigg.. jävlar va arg jag blev.. o alla andra utbrott o kraschade tallrikar.. de va iof mindre kul! men så kul att ligga o snacka minnen :) Nu låter de ju som om vårat förhållande var kaos, men de va mkt upp o ner.. ibland jätte bra o ibland kasst! Du kommer alltid betyda något speciellt!

jaha alla hjärtans dag idag.. skitkul dag, verkligen!

Inga kommentarer: