Site Meter

måndag 11 februari 2008

snabb update

Fredag!
hade ett pressat schema för att hinna med kvällens aktiviteter, skulle vara hos tildakl sju.. o fem i fem ringer min sötmormor o säger attja måste komma in o hämta kakor osm hon bakat.. o då blir man ju alltid kvar där ett tag hur brottom man än har, de ska frågas om allt möjligt.. oftast killar.. haha mormor är så nyfiken :) sen snabbt hem o ut me hundarna som absolut inte ville gå fort.. så när ja äntligen kommer hem efter en riktig rallykörning o kommer ja på att ja glömt posta momsdeklarationerna, som måste på lådan innan sex.. åkte ikapppostbilen o fick me dom haha :) ja är så grym. sen snabbt i duschen o var nästan klar till kvart över sju när cissi o malin kom o hämtade mig.. så vi blev bara en halvtimme sena efter alla inköpsstopp... väl framme hade de gjort tårta o annat gott, dom är så söta.. sen blev de feeeest o krogen.. lotus :) när ja kom in kom en lite liten pojke springandes o kramade mig.. fattade typ nget men seåg sedan att de var min minsta kusins kompis.. haha 18 år gammal, sötis :) jaa de va vääldigt mkt lammkött.. men vi hade rätt kul, stod på scenen hela kvällen för ovanlighets skull.. nån tobbe som hämtade oss, jätte snällt.. tack fredrik för all hjälp :)

lördag
upp o städa o sen kom släkten, åt smörgåstårta o myste hos mig :) sen hem till matildapå sova över party, kuddkrig i underkläder o annat snuskigt. ja sov me min mimmi.. vi har alltid så mysigt.. min mysmimmi <3

söndag
upp tidigt, till sthlm där matilda skulle plåtas, satt i en soffa i fem timmar o kollade på , men de va fan kul.. hon är ju så snygg min vän! :) sen var det bara hem o sova o upp o jobba...

o om ni lyssnade på rix imorse så var de ja osm mejlade att christer var het o grym, ni måste ju erkänna att han är het för sin ålder ;P

Inga kommentarer: