Site Meter

måndag 11 februari 2008

gröööt

oj, läste nyss igenom morgonens inlägg.. rätt mkt stavfel o ihopskrivningar, hoppas de går att läsa iaf :)

hur kan man somna som ett åskmoln o vakna upp o vara jätte glad för att sedan övergå till åskmoln igen? humörsvängningarna är igång o japp de är den veckan i månaden, ja är inte rolig att leva med just nu. Finns så sjukt mkt ja skulle vilja skriva av mig om, men de går ju inte.. :/ ska ut o gå me mina tjejjer idag.. känns som om ja kommer ta all tid idag.. fokus får bli på mig, men ni vet att ja ger er allt fokus ni vill ha när ni behöver det!
Allt känns som gröt i mitt huvud o jag förstår inte riktigt, de hänger liksom inte ihop, de är så skumt.. de gör mig förvirrad. Idag är en sån dag när ja inte ska blogga egentligen

Inga kommentarer: