Site Meter

söndag 16 mars 2008

björn&ja

godmorgon!

Jag som skulle sova så länge, fick tvinga mig att ligga kvar till kl elva.. typiskt att de ska vara så svårt att sova när man är onykter. Mina drömmar är alltid så jobbiga o så spelas de konstant musik i mitt huvud haha :) de är sjukt jobbigt. åkte upp till sthlm i fredags- världens lugnaste kväll, hemmagjord pizza o lets dance i mysbyxor, precis en sån kväll som ja behövde. sen på lördagen blev de lite shopping :) sen genrepet till melodifestivalen... de va jätte kul, bäst är ju björn gustavsson, vi är typ hur tajta som helst nu ;P hihi. sen blev de tåget hem o fest hos tilda&henke.. o helt plötsligt satt ja&tilda i en bil till lotus me anton&fredrik haha vi som aldrig mer skulle visa oss där.. men de va riktigt kul, dansade i ett sträck.. grymt kul hade jag :) hihi.

idag ska ja städa upp här hemma- forf. kaoooos, sen ska ja ut o springa o äta mat hos M&P, sen semesterplanering med tjejerna :)

Inga kommentarer: