Site Meter

fredag 14 mars 2008

ge mig

Godmorgon gullisar.

Åh jag förstår inte hur jag kan ha blivit så där trött igen som jag var ett tag.. nu är det en jävla pina att gå upp på mornarna igen, men i helgen ska ja sova ut, iaf på söndag.. våga inte väcka mig då!:) så nästa vecka ska ja vara sjukt pigg har ja bestämt mig för :)
En annan mkt intressant sak ja kan meddela är att jag har ätit tre mackor idag på frukosten, ja hara ldrig ätit frukost i hela mitt liv kan ja ju också tillägga.. min syster har fortfarande inte smält detta haha ;) helt galet!

Idag ska ja åka upp till sthlm efter jobbet, ska bli kul.. imorgon ska ja&min andra syster på melodifestivalen- genrepet.. ja har ett mål, ja ska ragga på björn gustavsson.. haha ska bara försöka komma på nå bra så att ja kommer bakom scen sen vet ja precis hur jag ska göra ;P om ja inte får björn tar ja christer sjögren- världens hetaste gubbe. hihi. för mig är alla heta för tillfället, ja blir snart gaaalen- yeees så äre.

ha en bra helg gullisar

3 kommentarer:

ooh, so lovely! sa...

:-O Ojjj, LINDHA! bra gjort & käka frukost! Fortsätt så! (ska jag säga som aldrig äter frukost längre) ;-)

Anonym sa...

haha ja veet. helt sjukt av mig :)

retzina sa...

haha, våga inte jämföra björn med christer :P