Site Meter

måndag 3 mars 2008

del två

cili åkte me in till etuna o skulle shoppa medans jag hängde i skolan, vi har inte varit utan varandra många minuter denna helg, tack älskling!
träffade david runt tolv utanför skolan, närhan drar sitt passerkort så lyser det rött.. jag försöker att dra mitt också men de lyser fortf. rött.. så vi är tydligen inte välkomna in i skolan på helger längre.. haha måste vara för att vi läste höstterminen 07.. jätte lyckat eftersom ingen tog med sig egen dator. så vi fick gå hem till david, där hans flickvän låg bakis.. jag fick stå utanför.. är inte så populär där har jag fått förmig haha. så han fick hämta sin dator o sen satt vi oss på ett cafe o gjorde klart arbetet. gick rätt bra o idag ska ja skicka de till johan..
sen mötte ja upp cili o shoppade en del igen.. oppps... sen blev de hemfärd o vi tog en springtur igen, så jävla skönt!
efter det träffade jag alla tjejer o vi färgade cilis hår o klippte lugg på henne, så fint! o hur skönt som helst att ha tilda hemma.. blev mkt att försöka förklara...

Inga kommentarer: