Site Meter

måndag 3 mars 2008

den här veckan

har jag levt på rostade mackor! ja har sjukt lätt för att fastna för saker, nyss var det smoothie o nu rostade mackor, i love it :)

ska stanna förbi hos M&P en sväng på vögen hem o hämta tvätt o så, sen blir de raka vägen hem o hoppa i ett bad.. sen ska ja äta rostade mackor o sen bädda ner mig o kolla på tv, läsa min braiga bok o mysa med min dator. Eller om cili skulle föreslå en springtur så skulle ja kanske inte vara så svårövertalad, så skönt att rensa huvudet - orkar inte fundera mer, är rädd att jag blivit alldeles för kall.. inte gråtit en tår! skulle de vart för ett år sen hade jag dött och gråtit många tårar - men kan vara för att jag är så mogen o gammal nu!

but i miss it

2 kommentarer:

retzina sa...

jag älskar dig!

matilda sa...

pipipopooosöööt