Site Meter

torsdag 20 mars 2008

hey babys

jag älskar sex and the city, har köpt boxen nu, 18 dvd skivor ett antal timmar njutning! :) min fårga till er, vem av de 4 huvudpersonerna skulle du identifiera dig med? jag säger absolut carrie, hon är en riktig jävla tänkare,
-"han sa: jag saknar dig, tror du att de betyder förlåt för igår? "
thts sooo me hahah.

o de här är ju bland de bästa
Mr Big -"nice dress"
Carrie -"and thats means?"
Mr Big- "nice dress"
ahh jag älskar dessa repliker :)

Mr big är precis en sån kille som jag faller för, out of reach. O ja gör alla carries misstag, ALLA.. hahah de är faktist lite kul, försöker me alla hennes trix fast man vet att de aldrig fungerar.. fast man känner på en gång när nått inte kommer fungera men man tränger bort det för man så gärna vill, för att man tycker så mkt om personen i fråga, o visst kan en person vara helt underbar, men de leder ju inte till att allt är klappat o klart... jaja. sex and the city ger mig alltid 1000 tankar, har kollat till sena kvällar hela veckan, går ju fan inte att sluta.. imorn ska ja få sova ut iaf.. mys.

dagens
-jobb
-ridning
-kollat kungsörs teatern, magnus( joss pap) var bäst, skrattade så vi grät :)

morgondag
-fotboll, orkar vi tjejer? kallt..
-löptur me mimmi
-hemmaspa
-baka (yees ja ska öva mig så att ja blir världens bästa fru, de är nära nuuu)
-myssssss

så glöm inte svara på frågan, vem i sex and the city identifierar du dig med?

2 kommentarer:

retzina sa...

Haha, jag har gjort tre stycken "Vem i Sex and the city är du"-test och jag blev Charlotte på alla tre :) Så; Charlotte!

Cili sa...

haha.. då är det du och jag malin =P för det är väl charlotte som är den pryda?? eller? fan jag är iaf hon den pryda ;P hahaha visst stämmer det =D