Site Meter

lördag 22 mars 2008

påskis

gårdagen var typ världens skönaste dag, sov sjukt länge, kollade ett antal avsnitt SATC, sprang en runda, ett långt varmbad me tända ljus - ansiktsmask - hårinpackning - peeling, sen brun utan sol... matilda kom, lagade jätte goda hemmagjorda piroger till oss, kollade på fler avsnitt av SATC, bakade ( nu är de fastsställt,, ja kommer bli världens bästa hustru :)) vi gjorde chokladmuffins med marabou mjölkchoklad i och rosa muffins med hallon i, bilder kommer på bilddagboken inom kort :P sen kom cili o kramades lite, finns nog ingen som älskar att kramas mer än jag ;) sen åkte vi till elin o hängde där o sen åkte ja&cili hem o myste i min soffa o kolla på mer SATC. så jävla skön dag

yeees över till dagens, nu har ja brottom.. ska hämta syster o hennes karl på tågstationen om en timme.. sen äre påskmiddag hos mor o far.. mina systrar o deras familjer, mormor&morfar och farmor&farfar.. underbart!

sen kommer Linn hit o ska fika, därefter dags för fetfest, jag längtar!

Den här kvällen kan bli farlig, mer än farlig.. grr hihi im on.


Carrie& Mr. Big är tillsammans igen o han har sagt im fucking love you, its hard for me 2 say that. Åhh so romantic :P

3 kommentarer:

matilda sa...

men lindha, ditt liv kan inte kretsa kring setc!!!! du skrämmer mig lite aså :) ses ikväll, kul ska det bli. tjo flöjt!

Anonym sa...

Nu kretsar allt runt SATC, thats my life tills ja kommer härifrån :)

retzina sa...

haha, jag undrar om den där lilla rosa skokartongen var bra för dig :P hur blir det ikväll egentligen? först till mimsan o jocke.. sen? pussss