Site Meter

torsdag 10 april 2008

Asså jag döööör

hahah sjukaste samtalet nyss..

-Aspa ekonomikonsult Lindha,
massa ljud o samtal hörs...
-Hallå?
-Ja hallå.. jag söker hmm.. kent
-Han sitter upptagen med en kund just nu, kan ja be honom ringa upp?
-Nej eller de går bra me dig!
-Jaha...
-Några snabba frågor bara
-Ja de gå väl bra...
-Är du från köping?
-Nej..
-Vet du hur köpings centrum ser ut?
-Ja det gör jag väl.. ( hör hur massa folk skrattar)
-Är du med i serien en annan del av köping?
- Hahhaa, neeej.. skrattar så att ja knappt får fram ord o är helt säker på att de är en busringning, min syster skrattar lika mkt eftersom hon ser att ja försöker hålla mig för skratt o tårarna rinner :)
Han frågar vad jag jobbar med o om ja heter Svea o massa roliga saker och ja, han o hela hans jobb skrattade gott ;) helt sjuuuukt.
Sen börjar han iaf fråga massa frågor om våran skrivare, o då kopplar ja över honom till kent som då blev ledig, de sista han gör är att erbjuda mig ett jobb i malmö.. hahha så kanske drar dit ner nudå :) frågade kent sen om de va nå skämt samtal men de va tydligen en väldigt seriös försäljare.. hahha tur att ja gjorde deras arbetsdag lite roligare ,)

Varför händer sånt här alltid mig? hahah.

3 kommentarer:

retzina sa...

hahahah! jaa där gjorde du fan deras dag ;)

matilda sa...

haha fan va kuul :)

Anonym sa...

Lite kul faktiskt =)