Site Meter

torsdag 10 april 2008

You got my body spinning like a hurricane

hej gullisar

hoppas ni har haft en skööön kväll, de har ja haft. Mysit me mami&papi :) de gillade verkligen min mat, de va kul :) nu har ja nyss badat o ligger i soffan o kollar sex and the city, surprise... två skivor kvar nu bara... :/

imorgon ska ja ta en springtur ute på landet innan jag åker hem, springa min gamla ridrunda! Sen ska ja kolla in min syster&robins nya hus nu när alla möbler är inne o allt är fixat&klart! Sen ska jag hämta min andra syster som kommer med tåget från sthlm. Det som är kvar av kvällen ska spenderas hemma hos elin (tror ja) med mina tjejer! ska bli mysit.. ser mest fram emot att käka godis haha.. har hållt mig hela veckan förutom en daim, fan också!

sovgott så ses vi imorn!

2 kommentarer:

matilda sa...

japp godis ikväll :)

Anonym sa...

mmm är så sugen, typ chips också kanske? ja äter lätt fil me special k nu så att ja ska kunna tryckai mig lite extra :P