Site Meter

onsdag 9 april 2008

Hej Sötnosar!

Hur mår ni idag? jag mår braa, men har sjuk mensvärk, halvligger över skrivbordet! Skulle kunna döda för choklad just nu :) kom o tänka på när vi skulle göra ett arbete i skolan o jag hade världens mensvärk så ja va tvungen att ligga ner hela tiden o sen stack david&patrik iväg o kom tillbaka med massor av choklad, sötnosar! :)


De va galet kul på dansen igår, nu är allt klart, avslutningen kommer bli så snygg o massor av power! allt passar såbra in med musiken.. tror de kommer se jävligt snyggt ut! är typ nervös nu för uppvisningen.. :) de kommer mkt folk som vi känner den här gången, jätte kul men samtidigt mer nervöst.. då vill man ju verkligen sätta allt på hundradelen..

Idag blir de aerobics, kommer du? jag hoppas det, mimmi är lite sjuk.. urinvägsinfektion så ja ska väl köra nästan själv idag igen.. men de går bra, hon skulle iaf komma.. stackarn.. hoppas hon kan festa med mig i helgen iaf? ;) får se om jag stannart här hemma eller åker upp till sthlm o träffar marcela o lite andra kompisar.. om ja ska stanna så ska de fan vara en riktig fest ;P

nej nu har ja nog inte så mkt mer att tillägga?

miss miss YOU!

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja saknar dej goldie sniff sniff.....=,( tur att ja kan läsa om va som händer iallafall=D PUSS

Anonym sa...

haha ja de är tur det, men vad händer i helgen? ses vi nått? ,) hur mår du? hur mår knät? pusss

matilda sa...

jag ska vara med å spela innebandy trots allt, lär ju komma å kolla :) hihi!

Anonym sa...

ahh kanske de, får se om innebandy kan hålla mig kvar i kungsör.. tveksamt :)

retzina sa...

det är inte innebandyn som håller dig kvar, det är dina karismatiska vänner :)

Anonym sa...

såå sant så malinhoney! jag kommer stanna i kungsör i helgen ,) hihi because of YOU GUYS =)

retzina sa...

hhi we love yoooou!