Site Meter

tisdag 8 april 2008

seriös person?

ahh va bra de blev då, tur att man har världens smartaste kompisar, nu kan ni googla mig hur mkt ni vill mina framtida arbetsgivare o ni kommer aldrig veta vad jag sysslar med :) ja kommer fortsätta köra på min oerhört seriösa jobbattityd, prata om nya lagändringar och annat seriöst prat, som patrik&david sa i skolan.. om inte vi kände dig Goldie Sniff och hängde me dig utanför skolan så skulle vi fan tro att du va en sjukt seriös pluggis.. HAHA! :)


ikväll blire iaf danslektion, ska vara sjukt seriös där också.. ge allt, kolla på läraren med stora ögon när han går igenom steg, i vattenpausarna ska jag repetera framför spegeln :)

Så seriös har ja varit me allt i mitt liv.. allt eller inget har de alltid varit, om jag inte känner att jag är jävligt bra eller helst bäst på de jag sysslar med så lägger jag ner, känner ja att ja inte får vad ja vill ha så lägger jag ner..

Därför förstår ja inte de du sa till mig? varför tror du det? får man den bilden av mig? skuuuumt, ofta jag skulle dryga me folk o hitta på saker, o jag ljuger typ aldrig.. o de skulle verkligen inte falla mig in att vara ironisk :P så alla som undrar, ja är seriös me allt.. typ :)

2 kommentarer:

matilda sa...

goldie sniff. :)

retzina sa...

dom har avlivat lukas :'(