Site Meter

fredag 4 april 2008

Hej sweeties

har ni sovit gott? de har ja! helt underbart med fredag idag, åh vad jag älskar fredag :) o vi ska ha så himla kul ikväll, känns som om de va längesen vi gjorde något bara vi tillsammans.. <3
o jag är sååå sugen på vin, tur att min mimmsan räddade mig igår, hon skulle till systemet idag! ja kom ju på att ja ska stanna hos M&P till kl sex när de är dags att gratta jaana&Fredrik, så ja skulle juinte hunnit få nå vin, tur att man har underbara vänner :)

vad säger ni om imorn, ska vi åka till köping o kolla på film?
Ida kommer ju hem i helgen, vet inte om ja sagt de till alla? men dom ska iaf ut på lördag, så är lite sugen på att hänga på där... men vi får se.. vi får prata om de här ikväll :)

jag älskar er!

2 kommentarer:

matilda sa...

japp lindha, idag är det äntligen fredag :D underbart!

retzina sa...

mer uppdatering åt folket ;)